Wartość wydarzenia

W biznesie liczą się bezpośrednie relacje, które buduje się podczas spotkań bezpośrednich. Formuła wystawiennicza, kongresowa, bezpośrednie prezentacje dla klientów znów budzą ogromne zainteresowanie na całym świecie.

W każdej branży gdzie spotyka się biznes w celu polepszenia relacji biznesowych, nawiązania nowych kontaktów, wznowienia utraconych kontaktów, a przede wszystkim też pokazanie wizerunkowe własnej pozycji w branży. Podczas wydarzenia MRD producenci sprzętu, dystrybutorzy, dostawcy produktów i usług mogą prezentować swoją ofertę resellerom, sieciom zakupowe sprzedażowym, przedstawicielom handlowym, sklepikarzom, osobom odpowiedzialnym za przetargi i zakupy w instytucjach.

Bezpośrednie spotkania dają okazję do zaoszczędzenia czasu w dotarciu do kluczowych osób w branży. Zwiedzający podczas wydarzenia będą mogli zwiększyć swoją wiedzę na temat dynamiki rozwojów regionalnych kanałów sprzedaży, programów partnerskich, szkoleń co pozwoli tworzyć nowe partnerskie relacje oraz kształtować biznes i strategie rozwoju biznesu.

Mobility Reseller Days odbywa się w najciekawszym biznesowo okresie na chwilkę przed ostatnim kwartałem, kiedy co roku rynek jest wyjątkowo ożywiony sprzedażowo. Jest to własciwy moment by pobudzić kanały sprzedaży do aktywniejszego angażowania się w sprzedaż produktów i usług.